< Terug

Wij werven aan!!!

In een bloeiende onderneming waar een familiale sfeer heerst, zijn wij op zoek naar een administratieve duizendpoot om ons team te versterken.

Je komt terecht in een melkverwerkend bedrijf met een hoevewinkel nabij Veurne. Jouw commerciële skills kan je vooral inzetten bij onze klantencontacten met diverse speciaalzaken en horecagelegenheden.

FUNCTIEOMSCHRIJVING

Beschik je over een eerste werkervaring als allround administratief bediende? Toe aan een nieuwe, afwisselende job? Dan zijn wij op zoek naar een vlot en nauwkeurig iemand om ons team te versterken.

Je takenpakket bestaat uit drie luiken: administratief, office management en commercieel.

Als administratieve duizendpoot sta je in voor de telefonie, agendabeheer, mailbeheer, het doorgeven van lonen, enzovoort. Je bereidt de opgegeven projecten tot in de puntjes voor. Je bestelt kantoormateriaal en grond- en hulpstoffen. Je stuurt offertes door en verzorgt het klassement. Je zorgt voor de administratieve verwerking van bestellingen/leveringen.

Je hebt een goede zin voor initiatief en kunt goed overleggen met de zaakvoerster. Een aangename wisselwerking is de sleutel tot een ultieme en duurzame samenwerking. Je ondersteunt de zaakvoerster en helpt toekomstgericht meedenken. Als administratieve rechterhand van de zaakvoerster bewaar je een goed overzicht en kun je snel en efficiënt rapporteren.

Wat het commercieel luik betreft zorg dat de website up-to-date is: productfoto's, teksten en prijzen aanpassen. Je verzorgt de sociale media en zet eventueel verschillende campagnes op poten (of denkt eventueel mee om voorstellen te doen).

PROFIEL

  • Wat verwachten we van jou als allround administratief bediende?
  • Bachelordiploma (bedrijfsmanagement/office management/marketing)
  • OF diploma secundair onderwijs (kantoor of handel) + (enkele jaren) ervaring
  • Je kan zelfstandig werken en rapporteert naar de zaakvoerster
  • PC-kennis: goede kennis MS-Office (Outlook, Word en Excel)
  • Talenkennis: Nederlands en Frans
  • Communicatief, discreet en nauwkeurig
  • Loyaal
  • Verantwoordelijk, zin voor initiatief
  • Stressbestendig zijn
  • Overzicht kunnen bewaren

JOBGERELATEERDE COMPETENTIES

  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren
  • Telefonische oproepen aannemen
  • Mailbox beheren
  • Bestel- en leverbonnen opmaken
  • Kantoormateriaal en grond- en hulpstoffen bestellen (voorraden bijhouden)
  • Kopiëren, klasseren, intikken, lay-out verzorgen, ... van documenten en sociale media
  • Gegevens op computer raadplegen, invoeren of bijwerken (aanmaken van checklists, rapporten van telefonische oproepen, ...)
  • Meedenken om het bedrijf efficiënt te doen groeien
  • Lonen doorgeven (HR)

AANBOD

Een voltijdse afwisselende job waarbij je je administratieve skills ten volle kan benutten. Hierbij heb je de verantwoordelijkheid om op een positieve en klantvriendelijke manier met onze klanten te communiceren. Je kan je verder ontplooien en ervaring opdoen binnen een dynamische en groeiende omgeving.

Lijkt deze job iets voor jou? Aarzel dan niet om te solliciteren. Wij kijken ernaar uit om je te ontmoeten!

Mail je cv en motivatiebrief naar info@beauvoordse-walhoeve.be  TAV Lyn en we contacteren jou.